cialis viagra cheap cialis subgroups cialis âèêè rainforest cialis without prescriptions uk

cialis

http://www.canadianpharma.org/

cialis generic

tadalafil

Here you can order Priligy or

dapoxetine online

from the most popular canadian online pharmacy. buy levitra http://www.viagraonlines.info/ online pharmacy viagra tramadol online bearable

pharmacy

viagra maximum dosage carcinoma viagra head office modafinil online phentermine no prescription arellano schmid cialis cialis effect time browse cialis for prostate levitra online canadian pharmacy

canada pharmacy

In order to view this page you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

Strona główna Wzmacniacze Cymer Monobloki Cymer 300B SE 9.1 Single Ended
Monobloki Cymer 300B SE 9.1 Single Ended

Monobloki Cymer 300B SE 9.1 Single EndedTransformatory wzmacniaczy Cymer są ręcznie nawijane z najlepszych materiałów dostępnych w Australii. Siedmiokrotny interleaving pozwala na uzyskanie niskiej pojemności i wysokiej indukcyjności a także bardzo niskich przecieków indukcyjnych pomiędzy zwojami.

Uziemienie typu "floating ground", prowadzone jest w taki sposób, żeby szum i przydźwięk (słyszalny w innych wzmacniaczach firm konkurencyjnych ) był zupełnie wyeliminowany.
Gapping - czyli dopasowanie transformatora do reszty części układu doprowadzony jest do absolutnej perfekcji. W każdym wzmacniaczu dopasowywany jest indywidualnie, nie kalkulowany. Pomaga to w uzyskaniu szerokiego pasma i szczególnie czystego głębokiego basu oraz nieprzeciętnej dynamiki

Wzmacniacze Silvy nie wykorzystują żadnych płytek drukowanych. Cechuje je bezpośrednie łączenie pomiędzy elementami - okablowanie typu „point to point.

Specyfikacja techniczna CYMER 300B SE 9.1 Single Ended

Na wyjściu wzmacniacza znajdują się kondensatory Mundorf, silver in oil. Wszystkie rezystory są poddane oksydyzacji w celu uzyskania wysokiej stabilności. We wzmacniaczach został użyty zasilacz elektroniczny Nippon. Monobloki dostarczane są z lampami Electro-Harmonix i pasywnym przedwzmacniaczem z 3 wejściami RCA.

  • Moc wyjściowa: 9W
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz do 20 KHz ± 2 dB
  • Impedancja wyjściowa: 4 Ω i 8 Ω
  • Impedancja wejściowa: 50 kΩ (dla całego zakresu mocy 9W)
  • Czułość wejściowa: 550 mV
  • S/N: 90 dB
  • Lampy : 300B x1, 12AX7 x1, 12BH7 x1
  • Rozmiary : 435 x 320 x 200 mm
  • Waga: 19.7 Kg

 

Zapraszamy do lektury recenzji przedwzmacniacza liniowego i lampowego wzmacniacza mocy Cymer by Elson Silva SE 9.1.


"Brazylijczyk z Australii Cymer 300B SE 9.1"
- "Audio" nr 7-8/10  

"(...)Użycie pojedyńczej 300B nie jest zaskoczeniem dla zorientowanego w temacie audiofila. Mimo dostępności konstrukcji push-pull, to właśnie te skryte w układzie SET (Single Ended Triode) są źródłem największych emocji.

Królewska lampa w królewskiej kategorii, bez wszystkich komplikacji niesionych przez przeciwsobny stopień push-pull, na czele z przejściem przez "zero" (szczególnie groźnego właśnie w konstrukcjach lampowych, gdzie znacznie trudniej o dwa identyczne elementy niż w świecie półprzewodników), ale także z kluczowym ograniczeniem...Niska moc wyjściowa zmusza właścicieli wzmacniacza wykonanego na bazie pojedyńczej 300B do poszukiwań odpowiednich kolumn głośnikowych.(...)

(...)Dopasowanie poszczególnych sekcji wzmacniacza odbywa się z wyjściowo wykalkulowanymi parametrami, jednak każdy egzemplarz jest mierzony i dostrajany indywidualnie. Urządzenie nie ma żadnych drukowanych płytek (wyłączając druk w sekcji zasilacza), wszystkie połączenia wykonywane są metodą punkt w punkt. Na wyjściu pracują drogie olejowe kondensatory Mundorfa, zasilacz bazuje na elementach Nippon oraz półprzewodnikach.

(...)Idealnie spleciona ze środkiem góra pasma brzmi, ponownie w odniesieniu do wzmacniacza lampowego, odważnie i dziarsko. Nie pozwala jednak na zmianę charakteru nawet najostrzejszych dźwięków. To wręcz niewiarygodne, z jaką siłą i zdecydowaniem potrafią brzmieć instrumenty dęte, ile energii i bezpośredniości mają blachy - z urządzenia lampowego. Każdy z tych dźwięków ma perfekcyjnie ukształtowaną strukturę, w której nie tylko idealnie słychać poszczególne składniki, ale i czuć swobodę.

(...)Producent podkreśla znaczenie transformatorów i dopasowania poszczególnych sekcji wzmacniacza dla niskich szumów; poniesione nakłady przyniosły tu rzeczywiście wyraźne korzyści, szumy na poziomie -90 dB to dla konstrukcji lampowej duże osiągnięcie.

(...)Na koniec warto też zwrócić uwagę na bardzo wysoką czułość końcówek. Do pełnego wysterowania wystarczy zaledwie poziom 0,3 V - to napięcie, jakie często spotyka się we wzmacniaczach zintegrowanych, dlatego użycie przedwzmacniacza pasywnego jest jak najbardziej zasadne i w żadnej mierze nie ogranicza (mocowo) potencjału urządzeń, nawet we współpracy z typowym, dysponującym standardowym napięciem 2 V na wyjściu odtwarzaczem CD."

"Cymer 300B SE 9.1, Cymer PA 3.1,  WHT PR1 MkII Falcon, okablowanie: Transparent PSC"
- "Magazyn hi-fi" nr 1/10, dodatek do "Hi-Fi i Muzyka" nr 3/2010  .

" O firmie Cymer w Europie słyszało niewielu. Nazwisko właściciela i konstruktora - Elsona Silvy - również niewiele mówi. A przecież ten Brazylijczyk jest największym lampowym guru na najmniejszym z kontynentów.

(...) WHT nie jest tak enigmatyczną firmą jak Cymer. Ma swoją stronę internetową, można także znaleźć recenzje produktów. Powstała w 1994 roku, a wśród założycieli są zawodowi muzycy. Postawili sobie za cel opracowanie kolumn, które będą grały naturalnie - tak by dźwięk maksymalnie zbliżał się do tego, co znali z własnych koncertów.

(...) Ale zamiast tego podsumuję całą opinię następująco - australijski system nie zajmuje się odtwarzaniem dźwięku - on po prostu gra każdą muzykę, a analiza traci sens w obliczu spójnej, bogatej w barwy, dynamicznej i przestrzennej prezentacji.

(...) Znakomity, chwytający za serce system, oparty na kultowych lampach niskiej mocy. Amator wzmacniaczy lampowych musi go posłuchać. Pozostali audiofile przynajmniej powinni. Możliwe, że ich świat nigdy już nie będzie taki, jak przedtem."

" Cymer by Elson Silva SE 9.1."
- Highfidelity.pl

"Elson Silva to kolejny, po Donie Garberze, wielki guru lampowy do tej pory mało znany w Polsce, którego konstrukcje mam ogromną przyjemność recenzować. Wiele osób miało okazję "rzucić uchem" na ten wzmacniacz w czasie ostatniej edycji Audio Show.
Wykonanie monobloków jest pierwszorzędne – proszę pamiętać, że to właściwie ręczna robota i widać, że to dopieszczony, wychuchany koncept.
(...)Niezwykle istotne elementy konstrukcji monobloków to ręcznie nawijane transformatory wyjściowe, oraz specjalny sposób uziemienia, dzięki któremu Elsonowi udało się całkowicie wyeliminować wadę wielu wzmacniaczy lampowych, czyli mniejszy lub większy przydźwięk.
(...)System współtworzyły australijskie głośniki firmy WHT, model PR1 MKII Falcon o skuteczności 96 dB oraz okablowanie PSC .

(...)Na początek w odtwarzaczu wylądowała jedna z płyt genialnego kontrabasisty – Renaud Garcia-Fons Arcoluz. (...) Z Cymerem czujemy się jak na VIP-owskiej wycieczce all inclusive.
Tak przekonywający kontrabas zdarzyło mi się słyszeć ledwie kilka razy w życiu. (...) Monobloki Elsona potrafią oddać i potęgę i barwę kontrabasu i na dodatek jego prawidłową wielkość, a jakby tego było mało to świetnie słychać również udział pudła rezonansowego, palce czy smyczek poruszające się po strunach. Instrument jest wyraźnie zarysowany na scenie, a wokół niego jest mnóstwo powietrza. Wszystkie inne dźwięki, które składają się na znakomitą całość nagrania, są równie dobrze odwzorowane – brzmienie gitary, skrzypiec perfekcyjnie uzupełniają całość. Arcoluz to nagranie na żywo, zrealizowane z audiofilską dbałością o szczegóły – takie nagrania świetnie pokazują klasę odtwarzającego sprzętu.

(...)By oderwać się od klimatów jazzowo-bluesowych włożyłem do odtwarzacza płytę z dziełem Josepha Haydna Les sept dernieres paroles de notre Rédempteur sur la Croix w wykonaniu Le Concert des Nations pod Jordi Savallem. Już chyba o tym gdzieś pisałem – to jedno z najgenialniejszych nagrań, jeśli chodzi o oddanie akustyki pomieszczenia. Zrealizowano je w wielkim kościele – Santa Cueva – i to dokładnie słychać, dzięki fantastycznym zdolnościom lamp, a 300B w szczególności, do pokazywania przestrzeni, rysowania wielu, dobrze odseparowanych planów. Bez problemu można wyłapać pogłos wędrujący po dość pustych (zapewne) ścianach świątyni. Instrumenty z epoki brzmią niezwykle naturalnie, żywo, opowiadając/interpretując nam na swój sposób tytułowe Ostatnie siedem słów Chrystusa na krzyżu.

(...)Jak już wspomniałem wygląd monobloków sugeruje, iż konstruktor to człowiek, który lubi piękne rzeczy i dba o szczegóły.
Oczywiście jeśli sprzedaje się high-endowe urządzenie to ono musi również apelować do poczucia estetyki Klienta, a nie jedynie oferować znakomity dźwięk.
Czarny front (lakier fortepianowy) ozdabia jedna niebieska dioda, oraz złotawa tabliczka z napisem "Cymer by Elson Silva".
Górna część wzmacniacza, w której umieszczone są lampy (po jednej 300B, 12AX7, 12BH7) to lustrzana powierzchnia, na której wspomniane lampy prezentują się bardzo elegancko.
Ogromne niebieskie kondensatory Nippon, oraz wielkie transformatory, w czarnych obudowach uzupełniają wygląd górnej części wzmacniacza.
Boki wykonane są z drewna.

(...)Rzut oka na wnętrzności jednego z monobloków wprawił mnie w lekkie osłupienie. Otóż tam właściwie też nic nie ma – proszę popatrzeć na zdjęcie. Najprostszy wniosek jaki z tego płynie – cała "sztuka" tkwi w pokaźnych rozmiarów transformatorach. (...)Wszystkie transformatory wzmacniaczy Cymer są ręcznie nawijane z najlepszych materiałów dostępnych w Australii.
Siedmiokrotny przeplot (interleaving) pozwala na uzyskanie niskiej pojemności i wysokiej indukcyjności, a także bardzo niskich "przecieków" indukcyjnych pomiędzy zwojami.
Uziemienie typu "floating ground" (pływająca masa), prowadzone jest w taki sposób, żeby szum i przydźwięk (słyszalny w innych wzmacniaczach firm konkurencyjnych ) był zupełnie wyeliminowany.
Dodam tylko, że to prawda – głośniki o skuteczności 96 dB pokazują niestety wszelkie problemy z przydźwiękiem bardzo skutecznie – w tym przypadku, w głośnikach była absolutna cisza.

Gapping – czyli dopasowanie transformatora do reszty części układu doprowadzony jest do absolutnej perfekcji.
W każdym wzmacniaczu dopasowywany jest indywidualnie, nie kalkulowany.
Pomaga to w uzyskaniu szerokiego pasma i szczególnie czystego głębokiego basu oraz nieprzeciętnej dynamiki.

Wzmacniacze Silvy nie wykorzystują żadnych płytek drukowanych. Elementy łączone są metodą "punkt – punkt".
Na wyjściu wzmacniacza znajdują się metalizowane polipropylenowe kondensatory Mundorf silver/oil. Wszystkie rezystory są poddane oksydacji w celu uzyskania wysokiej stabilności (...)"

Z kompletną recenzją mogą się Państwo zapoznać na stronach highfidelity.pl.

 
Copyright © 2017 - 300B Systemy High End